21 maart 2016

e-learning: vindbaarheid door Google en andere zoekmachines

Module 1 Vindbaarheid in Google
Unit 1 Hoe kijkt google naar websites?
Unit 2 Wat is een meta description en wat betekent het voor vindbaarheid?
Unit 3 Hoe schrijf ik een goede meta description?
Module 2 Strategische SEO
Unit 1 Hoe kies je de juiste zoekwoorden voor je pagina?
Unit 2 De plaatsing van zoekwoorden op een webpagina
Unit 3 Long tail en short tail: vooraf zoekwoorden bepalen
Unit 4 Wat is je linkprofiel en hoe zet je het slim in?
Unit 5 Wat is je linkprofiel? Inclusief voorbeelden
Unit 6 Wat is een landingspagina?
Module 3 Yoast voor WordPress gebruikers
Unit 1 Waarom is Yoast nuttig voor WP-gebruikers en voor anderen?
Unit 2 Hoe gebruik ik Yoast (met voorbeeld)?
Unit 3 Hoe installeer ik Yoast?
Module 4 Google Analytics
Unit 1 Waarom is Google Analytics nuttig?
Unit 2 Wat kan ik zien met Google Analytics? De beginschermen.
Unit 3 Google Analytics: hoe komen ze op mijn site en welke pagina's zijn het meest bezocht?
Module 5 Google webmastertools
Unit 1 Waarom is Google Webmastertools nuttig?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten